O alternativa mai rapida si mai sanatoasa la clasicul snitel – mai ales daca decizi sa il faci la cuptor in loc sa prajesti in tigaie

Ingrediente: 600 g piept de pui, 150 g parmezan ras marunt, 2 oua, 100 g pesmet, sare si piper, rozmarin, putin patrunjel proaspat (optional).

Mod de preparare: Taie felii subtiri pieptul de pui. Asezoneaza fiecare bucata cu sare si piper. Pregateste 3 vase: in unul pune parmezanul ras, in unul ouale batute si in altul pesmetul. Toaca patrunjelul si amesteca-l cu ouale batute, impreuna cu rozmarinul.

Incinge tigaia. Da, pe rand, fiecare bucata prin: a) parmezan (scutura excesul); b) ouale batute (lasa excesul sa se curga); c) pesmet. Incinge putin ulei in tigaie. Pune 2-3 bucati de pui (nu inghesui mai multe, nu are rost. Decat daca ai o tigaie mai mare) si lasa-le la prajit 4-5 minute. (Daca vezi ca se prajeste prea repede crusta, da focul mai mic).Intoarce pe partea cealalta, mai lasa 5 minute la prajit si scoate-le pe o farfurie.

Calciul se afla pe locul al patrulea in organism, dupa apa, grasimi si proteine. Este extrem de important, deoarece controleaza impulsurile nervoase si musculare, ritmul cardiac si secretia ori eliberarea de hormoni. Asadar, este bine sa incluzi in dieta alimente bogate in calciu.

Unul dintre alimentele care, cu siguranta, credeai ca ingrasa si pe care faceai tot posibilul sa-l elimini din meniu este parmezanul. Acesta este chiar unul dintre produsele cele mai bogate in calciu, asa ca este chiar indicat sa-l consum regulat.

Totodata, parmezanul este usor digerabil si are un continut redus de colesterol. In plus, este si bogat in retinol, riboflavina, tocoferol si niacina si are, pe langa calciu, sodiu si zinc. Cei care tin dieta trebuie sa stie, totusi, ca 100 de grame de parmezan au 431 kcal, 28 de grame de grasimi, 4 grame de carbohidrati si 28 de grame de proteine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *